Knelpunten / vragen

Waar kun je terecht met klachten en vragen?

SON wil als patiëntenorganisatie graag geïnformeerd blijven over zaken waar schildklierpatiënten tegenaan lopen. Daarom kun je bij ons zaken melden die niet in orde zijn of die beter moeten.

SON kan dan bij ernstige of veel voorkomende signalen in actie komen om verbeteringen te bewerkstelligen. Soms lukt dit wel, soms niet, en vaak is er een lange adem nodig. Met jouw informatie en ondersteuning staan wij sterker, dus meld ons jouw knelpunten! Zo kunnen wij de patiëntenbelangen nog beter behartigen.
Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.

Wij houden je op de hoogte over de voortgang via onze website!

Heb je een klacht over SON zelf, dan kun je dit melden via ons eigen klachtenformulier.

Zorglijn

Patiëntenfederatie Nederland

De Patiëntenfederatie Nederland heeft een ‘meldpunt consument en zorg’, de Zorglijn voor klachten over:

  • behandelingen in het ziekenhuis
  • elektronisch patiëntendossier
  • zorgverzekering

De Zorglijn geeft je onafhankelijk advies en betrouwbare informatie.